joi, 22 decembrie 2011

Cadouri muzicale pentru persoanele cu dizabilitati din Centrul de Integrare prin Terapie Ocupationala „Lucie Lecomte”

             În acest an, Moş Crăciun a ajuns şi la noi, cum altfel decât pe acordurile muzicale a unor  copii minunaţi. Astfel cu această ocazie am invitat în centru pe membrii Grupului Melody coordonati de domnul profesor Paul Mihai Ciprian, care au prezentat ieri un spectacol de colinde si cantece de iarna. Printre aceştia s-au numărat Mihăiţă Enache şi Codruţa Barariu, cunoscuţi atât pe scenele botoşănene, cât şi pe cele naţionale şi internaţionale. 
„Suntem aici, in mijlocul dvs., membrii grupului «Melody» de la Asociatia Culturala Arlechin Botosani pentru a va aduce un strop din Magia Sarbatorilor de Iarna”, a spus Paul Mihai Ciprian. 









În încheiere , beneficiarii au facut şi ei un mic cadou artistic, prezentând la rândul lor urări de mulţumire şi câteva colinde cântate din sufletul lor celor prezenţi.


După plecarea copiilor urma să fiu eu cea colindată de către beneficiari pentru a le bucura şi eu sufletele lor de copil. Dar până una alta , eu am fost cea surprinsă de către colegi, primind în dar de Moş Crăciun o mogâldeaţă de puf alb. (e nevoie să vă împărtăşesc toată surpriza???)


       În sfârşit, după ce mi-au trecut emoţiile, am fost şi eu colindată. Dragii de ei abia aşteptau......să le dau cadourile. Ce credeaţi? Că aşteptau să mă colinde?:) 






          E nevoie să vă mai spun ce zi emoţionantă şi minunată a fost???
         Cred că nu e nevoie, după ce aţi surprins bucuria şi emoţia pe feţele lor scăldate în lumină.


Şef centru,
Dorina Prisacariu

P/S Mulţumesc pe această cale sponsorilor S.C.OVISIM IMPEX S.R.L. şi S.C. C&A S.R.L. pentru sprijinul lor minunat.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu